Vill ni veta en hemlis?

Kom igen, klart ni vill! Hemligheten, som inom några få ord är avslöjad, är..............
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
JAG SKA ÅKA TILL MALAYSIA IMORGON!! GAAAAAAAAH!


Är inte det bloggstjärneaktigt så vette fan vad som är det!

Fast tydligen är Ö-vik, Lidköping och Sundsvall det... Weird.

Iaf så ses vi när jag glassat klart i Mallan, jag lovar att jag blir brunare än jag var när jag testade spraytan.
Så länge slänger jag in en bild från Grekland när jag var i mitt esse, så har ni något att längta efter!



Fred!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0