Fin Fredag

Hej Bloggen!
Idag har jag varit ledig. Ni vet vad det innebär för ett modelejon.....*raaaaaawrrr*

DonDonna

Nya kängor

tischa

En t-shirt  (inte svart eller vit *woho, framsteg*)

konstiga jeans

Konstiga jeans



Ännu en tischa "je suis en baguette"



Och en trejde som inte kommer överleva natten! Den ska jag slakta med min sax *mouahahaha*

Sen har jag varit så puckad och gått på ett erbjudande från Proactiv. Fick för mig att 399 pix för ett hudvårds-kit var bra. Det var det inte! Jag hade kankse varit av en annan åsikt om flaskorna inte sett ut som om man stulit dem från ett hotellrum. Jag fick ta fram förstoringsglaset för att öppna flaskan. Crap!

skit-kit

Jaja, man är ju inte som Sockeeer iaf och köper en årsprenumeration på stödstrumpor!
r!
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA!!

Fred
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0