Tävlingen Avslutad!

Ojojoj! Det blev en tuff match! Men efter mycket om och men så har jag beslutat att vinnaren är............
................................................................*trumvirvel*.....................................................................................
.................................................*famfar*.....................................................................*budumpumpysch*

Karin FF
Med motiveringen:
"Från ett kontor vill du vara fri
Och bli av med tidspress och stressig lunchrast!
Din rest blir för oss arvegods med hysteri,
Bortskämd skatt istället för bortkast!
Jag vill hänga upp allt i min låda med pins:
Vykort och ett fotokollage med Carl Philip-min prins!
Det går att använda fantasi med en halv linjal:
Halvt rakt, halvt snett - det blir en karneval!
Att ändra identitet med någon annans namnskylt är aldrig fel,
Det känns viktigt att delta i en konferens som Jennie Flygel!
Läppglans från Body Shop som smakar bär,
Äntligen från mina läppar ska killen inte vara isär!
Post-it kommer att glädja min tråkiga litteratur,
Och på en rosa vill jag få din signatur!
Farväl till ditt fina Indigo pennställ? Försök!
Jag lovar om du det saknar, får du komma på besök!
Den tävlingen är en dröm,
Överträffar Blondinbella!
Favorit för mig som är så öm,
Och betraktar dig som Cinderella! ;)
"




Jag har ju alltid varit en sucker för smicker och Karin FF vann både på det och på att hon lagt ner en sån tid och omtanke. Hon kommer verkligen ta väl hand om mitt älskade pennställ med det engagemanget! Det gillar vi!

Sen måste jag också komma med ett hedersutnämnande till Cecilie B:

"Jag har en gammal glassburk som pennställ. Sorgligt, men sant. Inte bara är det ganska osmakligt, det gör mig också fet eftersom jag blir sugen på glass så fort jag tittar på den. Så om du beslutar at verkligen lotta ut ditt indigo-blå pennställ, så står jag helt klart först i kön!"



Åååååh! Jag ba älskar er *tår i ögat*

KARIN FF!! Lämna din mail i kommentarsfältet så kommer din goodiebag på posten efter 27/2 (min sista arbetsdag)


Fred
//J

Kommentarer
Postat av: Karin FF

Hej! Vad kul! Tack så jättemycket! Min mail är [email protected].

Vänliga hälsningar!

Karin FF

2009-02-13 @ 16:54:43
Postat av: F

Buuuuu dåligt, bläää, sop-J!

2009-02-14 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0