Såhär håller du ett bra tal;

Eftersom mitt intellekt överstiger de flestas, tänkte jag generöst nog dela med mig av mina bästa tips:

1. Glöm inte att andas mellan orden då och då. Annars kan du till och med DÖ!

2. Prata om det som du förberett dig på, även om du vet att alla egentligen vill höra om Dig.... fast mina tal brukar oftast handla om Mig, så det kanske dina också gör? Om mig alltså...

3. Låtsas att du faktiskt förstår det du pratar om!

4. ........  .................     .................

vad pratade jag om nu igen?


(inspiration hämtad från en annan tjej i svängen)

Fred
//A

Kommentarer
Postat av: Froo'

Don't I just love you gaal

2009-02-10 @ 23:21:06
URL: http://froodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0