Let me see ya -one, two, step!

Jag har börjat träna.
Nej det är inte ett skämt.


Har faktiskt gått 1 gång i veckan sen november!!! Om jag kunde slippa, skulle jag det. Jag hatar att träna. Men har man skolios så har man.........Skolios. Det låter så jävla coolt! Som en superkraft, en grekisk Gud eller som ett skomärke som tillverkar fotriktiga skor.

Nu är fallet tyvärr inte riktigt så. Skolios innebär att du har kraften att se ut som en hösäck. Så nu måste jag ta tag i mitt vrak till kropp så jag inte slutar mina dagar som mormor. Hon har lyckats transformera sig till en ostbåge.

Så med mitt lilla blogg-projket och min Quasimodo-kropp i baktanke tog jag därför med mig Modin på ett Step-pass!
Det gick bra, jag överlevde, jag kände mig duktig. Steget härifrån till att spela in ett Tv-program där min pojkvän och jag svettas tillsammans på gymmet känns dock långt......

Men vem vet? Jag kan köpas!! Vi kan göra det ännu bättre tillochmed! Lägga in lite mera "arrrrrrgh" och sexiga stönanden vid skivstången ! JAJAJAJAJA! Lämna en kommentar med önskemål och mejladress så får vi se vad tomten kommer med. Hehehehe.


Godnatt bloggen
//J


Kommentarer
Postat av: Pillemaran

När man är biggassbloggstar får man inte glömma att länka till alla som man nämner i bloggen, ;). Du måste ju visa hur creddiga dina vänner är också! hihih kram

2009-02-04 @ 12:03:32
URL: http://pillemaran.blogspot.com
Postat av: Froo'

Jag är inte din enda läsare, GRATTIS :)

2009-02-04 @ 15:46:47
URL: http://froodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0