Att leva i The Hills

Som den coola tjej jag är tittar även jag på "The Hills". Måste bara säga att jag känner igen mig precis i deras livsstil. MTV borde komma och göra en serie om mitt liv! Allt är som hämtat ur Hollywood! Jag och Lauren Conrad är så här *knyter ihop fingarna för att visa hur tighta vi är* !!

Jag går också ut och käkar dyra middag (donken. men en gång i mån försöker jag ta mig ut o käka tapas)
Jag strosar runt lite nonchalant med en latte på stan (kolla bildbevis i tidigare blogginlägg!!)
Jag dricker dyra drinkar på fashionabla klubbar. (brukar vid löning vara så pass i gasen att jag beställer in en mojjito, detta ångras dock bitter vid nästa dags kontoutdrag)
Jag sitter och skvallrar om heta män med mina tjejkompisar (hmm...brukar mest lyssna. Har inte så mycket att skvallra om då man redan "är med man")
Jag har ett coolt jobb (hahahahahahahahahahahahaha! Jag blir hotad med Sverker och Plus, tre gånger dagligen)


Frida och jag brukar köra ett Hills-maraton i veckan. Varje gång sjunger vi med i öppningsmelodin.
"Sterring at the blank page before yoooooou...."

Jag är Lauren och Frida får vara Heidi för att hon berättat om min "evil twin" i sin blogg!  *HÄMD*

Fred
//J


Kommentarer
Postat av: Froo'

Härmed hatar jag dig.

Det enda som kan få mig att förlåta dig är att jag får vara audrina och ligga med justnnnn Baaaaaaaabbeey :)

2009-02-02 @ 20:26:32
URL: http://froodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0