Alla <3-dag och slappsöndag

Hej alla gulliga små läsare!

I går var det alla <3-dag *hihihihihihi* som jag har LÄNGTAT. Jag och min gulliga pojkvän va ute med våra kompisar och drack drinkar på ett jätte fint ställe. Det var super mysigt för alla vänner var där! Men framåt 12-tiden blev vi trötta och tog en taxi hem medans alla andra fortsatte mot BERNS. En toppen kväll helt änkelt *älskar*


Idag har jag bara vart hemma och slappat. Jag har lagt ansiktsmask och ätit sjoklad *mums* Ska nog ta ett bad sen och göra inpackning i håret också. Jag använder en superbra inpackning från loreal. TESTA DEN *lovar*
o imorgon ska man  upp igen för en ny vecka, men de går säkert bra!!

Jaaaa, det var de jag hade gjort i helgen. jag LOVAR att lägga upp mer bilder sen men så länge får ni nöja er med en gamal på mej o min pojkvän - visst e han gullig?



KÄÄÄRLEEEK


KÄÄÄÄÄÄÄRLEEEEEEEK





Lilla jag *thithi*


Pussokram syns på stan!

Kommentarer
Postat av: A

Guuuu va gollig du eeeee! alskar

fint sminkad du e pa sista! beundrar

pussi pussi hej hej

2009-02-16 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0