Vår statistik...

....rasar likt världens ekonomi! Egentligen har vi oss själva att skylla. Festande, jobb och höstdepressioner har kommit emellan! Men nu JÄKLAR ska vi ta nya tag! Blogga, blogga, blogga! Därför ska jag nu ta tag i en punkt på listan. Jag ska skriva om sådant jag egentligen inte förstår....

Finanskrisen är här. Det har typ gått jättedåligt för USA där börsen bara rasar. Pengarna tar liksom bara slut! Nu kommer det till Sverige också där det går jätte dåligt för Swedbank (som jag självklart har, fan, fan , fan!!) där alla blåa sträck i statistiken ba pekar neråt! I dag har det gått extra mycket åt helvete, någon snubbe från riksbanken har gått in och gjort något.

(Just nu är jag hos Per,vi tittar på CNN om finanskrisen och lyssnar på mo' money, mo' problems)

Aja, för att sammanfatta så går allt åt pipsvängen, och världen kommer typ att gå under.....
-So, there you have it! Finanskrisen!

Nu kan jag stolt bocka av en punkt på listan! YEAH!


Fred
//J

Kommentarer
Postat av: Nikolina

fortsätt blogga :)

2008-09-29 @ 21:32:08
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar: tacktack :)

2008-09-29 @ 21:44:01
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0