KORT resumé:Fredag kväll


Öl.
Jag åt vegetarisk pasta.
D åt rimmad lax o potatis (tyvärr fattade vi inte att rimmad=rå)
Vi var på en irländsk pub på kungsgatan.
D hann med en whiskey.
Jag var mätt (-Hur lång var du? Hade Mor min sagt om hon fått tillfälle)
Prommis runt Kyrkan.
Wall-E.
Gott&blandat- inte gott idag.
Taxi hem.
Rödvin.
Steven Segal rulle.

Hur mycket mer ointressant information kan få plats i denna lista? Detta följs upp av ointressanta bilder:




                            J, tror att hon är het                 Steven Segal, vet att han är het                                 


Btw, filmen var bra! - Mer recension orkar jag inte skriva...



//J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0