Shopping och middag!

Nu har vi varit på stan och shoppat! (Nu börjar vi få ihop en hel del dagar shopping i vår ack så fullspäckade vecka. Wihu!) A spenderade sina välförtjänta pengar på ett par fotriktiga ballerinaskor att jobba i, J två tröjor & ett par skor. Bilder kommer sen.

Nog om detta, nu börjar vårt innovativa bloggmöte. Det ska dock erkännas att vi i skrivande stund har börjat överväga telefonkonferens, några glas vin har hunit slinka emellan. Vi berättar mer om våra hemliga planer senare.


Sålänge får ni några oerhört snygga bilder på Dagens outfit;

J




Och även några från vår fancyschmancy middag;

Gött
Det serverades indien-inspirerad texmex. Med andra ord rester. Men det var gott!


D
leker Edward Forkhands.


//A&J

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-17 @ 23:01:04
Postat av: Anonym

2008-09-18 @ 09:03:31
Postat av: Anette

tack för tipset! men jag vaknar nog inte av lite fågelkvitter, haha. jag vaknar inte ens av min klocka som ringer jättehögt. det måste vara nåt fel på mig, haha..



2008-09-18 @ 09:43:18
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Froo

Jag kommer dö den dagen ni lägger ned er blogg, gör det ALDRIG!!!!

2008-09-18 @ 12:20:26
URL: http://froodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0