Inte ens bloggstjärnor slipper flunsan!

*HOST, Harkel, Slem, och SNÖRVEL*
Nu har influensa säsongen börjat och självklart slipper jag inte undan i år heller! *hostar upp en liten grön slemklump

- Fast när det kommer till förkylningar och diverse kroppsvätskor får man kanske inte vara så beskrivande som bloggstjärna? Eller?



Anyway, idag kan jag nog stolt titulera mig ä-kändis! Har levlat upp en bokstav på listan! Satt på tunnelbanan när nån tjej på perrongen i rosa jacka ställde sig och pekade på mig för att visa sin kille. Sen började hon förklara något  (tyckte mig urskilja ordet blogg?) och han tittade också granskande! Detta bevisar alltså att det finns belägg för vår teori!

-Vad sa ni nu då, alla tvivlare?
(Okej, jag kanske hade toapapper under skon, en stor kissfläck på byxan eller en finne lika stor som en knytnäve men man kan ju alltid hoppas)

Återkommer med sminkskolan del 2 imorgon när jag rensat ut bihålorna (Just det! man skulle ju inte skriva om kroppsvätskor, sorry!)


//J

Kommentarer
Postat av: linda

okidoki :)

2008-09-23 @ 20:54:33
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0