Idol och rödvin

Äntligen är jag lite up to date! Man lär sig av sina misstag...
Denna kväll har spenderats med min favvo-Andrea, rödvin, guacamole och lite idol! Trevligt, trevligt.

De blev all girls, D var hos en kompis o kollade på premiären av champions leauge (?). 



Jag och Andrea har under kvällen hunnit avverka en hel del viktiga ämnen:
Uthängningen i idol (vem kan sjunga, vem kan det inte? Vi är självklart de bästa att döma!),
En väska jag sett idag (köpa eller inte?),
Höst depression, vad göra? (svaret blev;mer umgås, mer rödvin!)
Viktigt skobyte (Andrea lånade mina beiga skor, jag lånade hennes svarta)

Nu känner jag mig som en riktig bloggare! Jag har hunnit göra det man bör! 
Snart kommer D hem, han ringde nyss. Jag ska sätta på te, det är lag i detta hushåll!
Här kommer en bildbomb på -- ingenting, precis som utlovat ;)






//J


Kommentarer
Postat av: bitte

mysigt

2008-09-17 @ 15:27:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0