Gårdagen....

Jag vet! - En riktig bloggare delar aldrig med sig av yeasterdays news. Man SKA uppdatera samma dag oavsett klockslag. Har väll helt enkelt en bit kvar till proffsbloggs drömmen....

Hur som helst, igår bar det av mot la stada med sambon (vuxenpoäng), Robin och Erik (som dock bangade vid centralen. Han skulle hem och städa....?). Vi skulle möta upp Dempa på O´Learys som idag beger sig av mot Norge för att söka lyckan. Det blev:

- En ceasar sallad (utan kyckling!!)
- En stor öl
- En fotbollsmatch mellan DIF och GAIS
- Ganska så trevligt!


J & Erik                        Daniel & Robin



Torr som jag är tog vi en taxi hem runt 21.....Jag vet, stygg wannabe kändisbloggare!
Listan borde egentligen ha sett ut så här:

- En tallrik sallads blad, extra lowfat luft. Eller någon fancy pocherad rödbeta... typ...
- En cosmopolitan
- En modevisning, artshow, alt. klubbpremiär
- Ganska så, enligt min smak, trist!

Taxi hem när klubbarna stänger, typ runt 03.00

Jag ska bättra mig, jag LOVAR!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0