Första synden!!

Jag måste erkänna, detta får bli min bikt.

Jag har ju förstått att man som framgångsrik bloggerska behöver en "hot body", och att vägen dit kantas av underliga dieter och konstiga träningssätt (inga vanliga och hederliga joggingrundor här inte!) Low Carb, High Fat-dieten verkade ju fungera för Blondinbella, så jag var inte långt efter!
Dagens födointag inleddes med soyayoughurt med osötad müsli och thé = supernyttigt!
Sedan hände det, det hemska. Jag gav efter för mina sugarcravings och stoppade, utan eftertanke, i mig ett glas o'boy och två mackor!!!! Fan, fan, fan....

Nej såhär kan vi ju inte ha det, gud förbjude att jag ännu en gång ger efter för sockrets otroliga makt!! Kampen mot kolhydraterna börjar ikväll med ett hårt träningspass!


Bara sallad from now on!!

// A

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!



Kolla in min nylanserade hemsida med mina handgjorda smycken. Bra priser och toppen kvalité. :)



http://www.emmak.se



MVH Emma K

2008-09-15 @ 17:06:57
URL: http://emmakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0