Den så kallade stringtrosan

Vet ni vad jag har börjat med? String trosor! Jag har aldrig varit med om ett skönare plagg och det är perfekt när man har en klänning eller dylikt eftersom det håller ihop skinkorna så bra. Jag är så trött på alla jättepätte string eller hotpants som inte är tillräckligt lågt skurna, det är verkligen inte skönt. Därför har jag börat med dessa och jag lovar er att ni alla tjejer där hemma kommer att börja med dom snart. MINI String-trosan är het!



Såhär söt blir min rumpa i MINI String-trosor.



Hahaha, Nej jag bara skojjar! Det där var inte jag! Så här ser min rumpa ut i verkligheten:



(Okej, viss inspiration till detta inlägg är hämtat från denna bloggerska....)


Fred
//J

Kommentarer
Postat av: hp

hörredudu, du har visst kommenterat en massa förut. I stil med "KOLLA MIN BLOGG!!!!!!!!!!"



hehe.





ömma smek /hp

2008-10-03 @ 08:06:18
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Froo'

Uppdatera nu era as!

2008-10-07 @ 13:27:10
URL: http://froodie.blogg.se/
Postat av: tuula

hahaha jag ska bli stamkund på er blogg! ses på vårt glammiga arbete ;)

2008-10-09 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0