Dag 5 - Ett gott skratt innan det jobbiga

För det är precis vad jobb är, JOBBIGT! Jag vill ju leva på bloggen, svassa runt i högklackat utan att dö av skoskav, ha det perfekta hårsvallet utan att behöva gå upp innan solen, få gratisgrejer och bara gliiiida. Varför inte jag?

Nåja, som resultat utav gårdagens bloggmöte, kommer snart en tävling. Vi måste bara få upp läsarantalet lite först, så ni som längtar efter galna upptåg, LÄS LÄS LÄS!

Här kommer det utlovade skrattet innan jag kilar iväg till jobbet;

Metro Extra hora Linköping löpsedel

(visst har ingen annan sett detta förrut, jag är väl först?! HA!)


//A


Kommentarer
Postat av: Anonym

hAHA

2008-09-19 @ 11:35:11
Postat av: Emma (jobbarkompis till J)

haha, jag hade inte sett den förut! Sjukt kul :)

2008-09-19 @ 12:57:42
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

hahaha sjukt roligt

2008-09-21 @ 01:27:44
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0