Blogga, blogga, blogga....

.... Jag har faktiskt nu börjat inse hur svårt det faktiskt är att vara bloggstjärna. Att STÄNDIGT behöva komma på något att skriva om (kanske är därför de flesta faktiskt inte skriver om något, utan bara ordbajsar) . Detta inlägg blir i riktig Kenza-stil bara ett lååååååångt inlägg om ingenting, mouahahahaha!

Jag gick upp klockan 08.00, tittade på svt's morgonnyheter och åt en frukost som bestod av
- Två knäckemackor med hommus, tomat och örtsalt
- En kopp (rättvisemärkt,ekologiskt) blåbärste
- Ett glas c-vitaminbrus
- 15 ml blutsaft
- 1 ipren

Gud va kul läsning för er eller hur? Förstår inte att folk faktiskt läser den här typen av bloggar. Personligen skiter jag fullständigt i när Blondin-Bella går upp på morgonen, Kenzas enorma (yeah right!) påsar under ögonen eller vilka skor Kissie köper i Thailand. (Oj då, nu blev det ju lite elakt i alla fall, skyller på feber-yra) Aja, denna typ av bloggande verkar ju gå hem och om det är det som krävs så ska vi leverera! Detta är ju trots allt ett litet experiment!

Fred!

//J


Kommentarer
Postat av: Nitania

Kul idé, och tack för att ni ledde mig hit (efter att ni läst mitt inlägg om Stina-Lees, Kenzas och Blondinbellas storhet) Ett tips till er är dock att skaffa en bättre design. Första intrycket ger mycket. En sådan här blogg är en sådan man drar ut ifrån innan man knappt ens börjat läsa. Tyvärr. Nu stannar jag kvar enbart för ert tips.

2008-09-24 @ 10:39:25
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Nitania

Svar: Alltså, jag förstår inte riktigt ert syfte. Ni kanske missade min andra kommentar som jag skrivit lite längre ner? Förklara gärna vad ni vill få ut av bloggandet, för jag förstår inte riktigt. Det känns mest som en parodi av storbloggarna. Ni är inte er själva i alla fall liksom.. Jag förstår inte riktigt, som sagt.

2008-09-24 @ 12:26:17
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Det går nog inte bli bloggkändis så lätt. För att bli det måste man väl ha typ 5000 läsare först och sen räknas man såm ganska känd.

Det är som att spela lott, vissa bli mer kända än andra. Men tycker faktiskt de stora bloggarna är lite bra ändå och varit det förut, men men. De börjar bli liite trista.



Det beor på vilken personlightes typ man är om man ska hitta på nåt att skriva om hela tiden. Oftast behöver man inte ens skriva mycket, men lägga ut bilder och annat.

2008-09-24 @ 21:07:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0