No' money, mo' problems

P. Diddy (som då hette Puff Daddy, HAH) och B.I.G måste ju fått det hela om bakfoten, för enligt mig så är det NO MONEY, MO' PROBLEMS. Man blir ju för fan socialt handikappad när man inte har ett bra cashflow. Dessutom påverkar detta min shopping, som i sin tur påverkar bloggen och sedan, just det, ER kära läserizz!

Usch, jag börjar verkligen känna igen mig i Magnus Ugglas "Kung i Baren", för visst fan sitter jag just nu och längtar efter den 25:e när mina välförtjänta moonies slinker in på kontot!






Fred och en bön om donationer
// A


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vi sitter i samma båt du&jag 'sis!

2008-10-14 @ 16:04:24
Postat av: Anonym

ähe hell no.. jag har levt på mina 17 kr på kortet sen i maj.. än är jag inte socialt handikappad! money's not all, biatches ;P

2008-10-15 @ 01:02:07
Postat av: A

Men för en bloggstjärna så innebär pengabrist att allt är över!!!!! nåt ni vanliga dödliga aldrig förstår...

2008-10-15 @ 11:40:39
URL: http://mittlivsombloggstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0