Gratis är alltid gott

Då jag ,som tidigare nämnts, blivit välsingnad med en tarmflora från helvetet blev jag överlycklig denna morgon när man delade ut gratis soyachokladdryck på centralen! Min mjölkmage tog ett riktigt glädjeskutt då den nu slapp det sedvanliga morgonkaffet med en hel trekants-mjölk-tetra! Kanske inte ska gå in mer på detaljer hur min morgon-mage brukar bete sig.... Bloggstjärnor delar visserligen med sig, men kankse inte SÅ mycket.

Hmm.... Fast....Hanna Fridén gör ju det..... Hon vann pris för kaxigaste bloggen..... Okej....
- Varje morgon efter morgonkaffet med extra trekants-mjölk-tetra följer ett lååååångt toabesök. Jag bajsar helt enkelt. (JA, tjejer bajsar, och NEJ, det luktar inte rosor) Min mage är (som Linda Rosing skulle ha skrivit) inte helt okej!



Fred
//J

Kommentarer
Postat av: Froo'

åh, ni e så bra! <3

2008-10-21 @ 14:05:20
URL: http://froodie.blogg.se/
Postat av: Moralpanik

VA!!! Tjejer ska inte skriva om bajs, jag blir chockad och ledsen

2008-10-21 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0